Honor Magic 3: Τα smartphones που αντέχουν κάτω από το νερό για μισή ώρα

Αντοχές που δύσκολα κανείς μπορούσε να φανταστεί μέχρι πρόσφατα, αλλά και επιπλέον λειτουργίες ενσωματώνονται στα κινητά τηλέφωνα, μετατρέποντάς τα σε ψηφιακούς βοηθούς των κατόχων τους. Τα smartphones Honor Magic 3 είναι πιστοποιημένα για αντοχή στην σκόνη και στο νερό σε βάθος 1,5 μέτρου για 30 λεπτά. 

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η Honor – μεταξύ άλλων – τα smartphones Magic3 Pro και Magic3 Pro+ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως power bank για τη φόρτιση άλλων συσκευών με ασύρματη αντίστροφη φόρτιση. Επίσης, οι έξυπνες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν εμπειρία UX, Smart Travel, Security και Privacy και Mobile Working, επιφέροντας μια εμπειρία τεχνητής νοημοσύνης(AI), ώστε οι χρήστες να μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά την εργασία και την καθημερινή τους ζωή.

Ταυτόχρονα, μέσω αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης σε συνδυασμό με τις τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνουν τα κινητά τηλέφωνα της σειράς, όπως ανακοινώθηκε, δημιουργούν μεταξύ άλλων επαγγελματικές λήψεις κινηματογραφικού επιπέδου  που είναι έτοιμες για προβολή σε κινηματογράφο.  about:blank

Στη διάρκεια της παρουσίασης, η Honor ανακοίνωσε τα σχέδια για περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων και δέσμευση για παροχή υψηλής ποιότητας υποστήριξης στους πελάτες της. Το εργατικό δυναμικό της Honor, όπως ανακοινώθηκε, ανέρχεται σε 10.000 υπαλλήλους που καλύπτουν όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων.

Η HONOR έχει επενδύσει σημαντικά στην έρευνα και ανάπτυξη, με τέσσερα κέντρα Ε & Α και πάνω από 100 εργαστήρια παγκοσμίως, υποβάλλοντας έως σήμερα πάνω από 5500 νέες αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και αποκαθιστά γρήγορα στρατηγικές συνεργασίες με μερικούς από τους κορυφαίους προμηθευτές του κόσμου.

Αυτές είναι οι νέες λειτουργίες του Viber

Η γνωστή εφαρμογή μηνυμάτων – και κλήσεων -, Viber, ανακοίνωσε μια νέα σειρά λειτουργιών που θα επιτρέψουν στους χρήστες να βρίσκουν εύκολα τα πιο σημαντικά μηνύματα μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία και να απαντούν σε όποιο από αυτά επιθυμούν, όταν επικοινωνούν με κάποια εταιρεία.

Καρφίτσωμα στην κορυφή

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Viber επέκτεινε την λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή»: Για να μη χάνεται κάποια σημαντική πληροφορία μέσα στη συνομιλία, οι χρήστες πλέον μπορούν να καρφιτσώνουν ένα επιλεγμένο μήνυμα στην κορυφή μιας επιχειρηματικής συνομιλίας, ή να χρησιμοποιήσουν την άλλη λειτουργία που παρουσιάστηκε πρόσφατα, να καρφιτσώνουν δηλαδή ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή της λίστας των συνομιλιών τους (όπως και με μια κανονική συνομιλία με φίλους).

Με τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή» οποιοδήποτε σημαντικό μήνυμα θα παραμένει σε εύκολα προσβάσιμο σημείο – για παράδειγμα, ένας πελάτης που κανονίζει εξετάσεις σε κάποιο μικροβιολογικό εργαστήριο ή που κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση στο συγκεκριμένο μήνυμα που περιέχει πληροφορίες για το ραντεβού του ή για την κράτησή του.

Απαντούν στα μηνύματα που επιλέγουν

Εκτός από τα παραπάνω, οι χρήστες πλέον μπορούν να απαντούν στα μηνύματα που επιλέγουν μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία, κάτι που τους επιτρέπει να ακολουθούν πιο εύκολα τη ροή της συζήτησης. Για παράδειγμα, σε μια ενεργή συνομιλία με ένα κατάστημα με πολλές παραγγελίες, ο πελάτης μπορεί πλέον να απαντήσει σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, ώστε να είναι σίγουρος ότι θα δεν υπάρξει κάποιο μπέρδεμα με άλλη παραγγελία.

Σύμφωνα με τη στατιστική, το 56% των χρηστών προτιμούν να στέλνουν μηνύματα στις εταιρείες από το να τις καλούν τηλεφωνικά.

Το Viber πρόσφατα ανακοίνωσε κι άλλες λειτουργίες κοινοποίησης αρχείων, φωτογραφιών και βίντεο, χάρη στις οποίες οι χρήστες μπορούν να στείλουν αρχεία μεγέθους ως και 200 ΜΒ στις επιχειρήσεις. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να κτίζουν μια πιο βολική και με περισσότερο νόημα επικοινωνία με τους χρήστες, προσφέροντάς τους την εξυπηρέτηση που χρειάζονται. Όλα τα αρχεία που κοινοποιούνται μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών προστατεύονται από κρυπτογράφηση in transit.

Εφαρμογή στο κινητό σκανάρει τη γάτα σας και βλέπει αν πονάει

Η εφαρμογή που μπορεί να «σκανάρει» τη γάτα σας και να σας ενημερώνει για το αν πονάει, είναι γεγονός… Οι ιδιοκτήτες λοιπόν των γάτων στους οποίους αρέσει να βγάζουν φωτογραφίες του κατοικιδίου τους με το κινητό τους έχουν πλέον μια νέα δικαιολογία για να το κάνουν.

Μια τεχνολογική εταιρεία για την υγεία των ζώων στο Κάλγκαρι της Αλμπέρτα, η Sylvester.ai, κατασκεύασε μια εφαρμογή, την Tably, η οποία χρησιμοποιεί την κάμερα του κινητού για να ενημερώσει αν η γάτα πονάει. Η εφαρμογή μπορεί να βοηθήσει τους νέους κτηνιάτρους, λέει η δρ. Λιζ Ρέλε την κλινικής Wild Rose Cat στο Κάλγκαρι, όπου οι κατασκευαστές δοκίμασαν τον αλγόριθμο.

Πώς λειτουργεί

Η εφαρμογή κοιτάζει την θέση των αυτιών και του κεφαλιού της γάτας, αν κλείνει τα μάτια της, αν έχει ένταση στη μύτη της και αν κουνάει τα μουστάκια της για να διαγνώσει αν το ζώο πονάει.

Μια έρευνα του 2019, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο Scientific Reports, διαπίστωσε ότι η αποκαλούμενη “κλίμακα με γκριμάτσες των αιλουροειδών” (ή αλλιώς FGS) αποτελεί ένα έγκυρο και αξιόπιστο εργαλείο για την αξιολόγηση του έντονου πόνου στις γάτες.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

REvil: Μυστήριο με την αιφνίδια εξαφάνιση ρώσων χάκερ

Εξαφανίσθηκε ξαφνικά την Τρίτη από το ίντερνετ η ομάδα των ρωσόφωνων χάκερ REvil. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ειδικούς στην κυβερνοασφάλεια ιστότοποι και ιστοσελίδες που συνδέονται με την ομάδα δεν εμφανίζονται μόλις λίγες ημέρες μετά την επίθεση με στόχο την εταιρεία Kaseya, την ευθύνη για την οποία είχε αναλάβει η REvil.

«Όλοι οι ιστότοποι της REvil είναι εκτός λειτουργίας», δήλωσε ο Λόρενς Έιμπραμς ειδικός στην κυβερνοασφάλεια και υπεύθυνος του εξειδικευμένου ενημερωτικού ιστότοπου Bleeping Computer. «Ο εκπρόσωπος της ομάδας είναι περίεργα σιωπηλός», πρόσθεσε.

Στις αρχές Ιουλίου, η REvil, η οποία αποκαλείται επίσης Sodinokibi, είχε αναλάβει την ευθύνη για την επίθεση με λυτρισμικό εναντίον της αμερικανικής εταιρείας πληροφορικής Kaseya. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, με την επίθεση αυτή είχε θέσει σε κίνδυνο τα δεδομένα άνω των 1.000 επιχειρήσεων, πελατών της Kaseya.

Την περασμένη Παρασκευή, ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν είχε ζητήσει από το ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν, στη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας τους, να αναλάβει δράση εναντίον των επιθέσεων που διεξάγονται από τη Ρωσία, διότι διαφορετικά οι ΗΠΑ θα έπαιρναν «τα απαραίτητα μέτρα».

«Οι ημέρες αυτών που επιχειρούν από τη Ρωσία ήταν μετρημένες από τη στιγμή που επλήγη το δίκτυο αγωγών Colonial», σχολίασε στο Twitter ο Τζέικ Γουίλιαμς, τεχνικός υπεύθυνος της εταιρείας κυβερνοασφάλειας BreachQuest.

Οι τελευταίες κυβερνοεπιθέσεις της REvil

Σημειώνεται πως στις αρχές Μαΐου, το δίκτυο πετρελαιαγωγών Colonial, κύρια πηγή προμήθειας βενζίνης για το μεγαλύτερο μέρος των ανατολικών Ηνωμένων Πολιτειών, είχε προσωρινά πάψει να λειτουργεί έπειτα από μια επίθεση με λυτρισμικό. Το δίκτυο είχε καταβάλει 4,4 εκατομμύρια δολάρια για να ανακτήσει τον έλεγχο των εγκαταστάσεών του.

Στα τέλη Μαΐου είχε γίνει στόχος η γιγάντια εταιρεία κρέατος JBS, της οποίας παρέλυσαν κυρίως οι δραστηριότητες στην Αυστραλία και ανεστάλη η λειτουργία μερικών γραμμών παραγωγής της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η JBS είχε επίσης καταβάλει λύτρα, ύψους 11 εκατ. δολαρίων.

Αναλυτές έχουν αφήσει να εννοηθεί πως το κέντρο διοίκησης του αμερικανικού στρατού για τον κυβερνοχώρο έχει τα μέσα για να επιτεθεί στους πειρατές αυτούς όταν διακυβεύεται η εθνική ασφάλεια, όμως κανένας αμερικανός επίσημος δεν επιβεβαίωσε ποτέ αυτό το σενάριο.

«Υπάρχουν στοιχεία που δίνουν την εντύπωση πως η REvil έπεσε θύμα σχεδιασμένης διακοπής της λειτουργίας των υποδομών της από τους ίδιους τους χειριστές της, τη βιομηχανία ή από τις αρχές», αντέδρασε ο Τζον Χάλτκβιστ του γραφείου Mandiant Threat Intelligence σε μήνυμά του προς το Γαλλικό Πρακτορείο.

Μια πρόσφατη έκθεση της IBM Security X-Force χαρακτήριζε τη Sodinokibi την πιο τρομερή ομάδα εγκληματιών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν λυτρισμικά, καθώς στη διάρκεια του 2020 ήταν υπεύθυνη για το 29% των κυβερνοεπιθέσεων αυτού του τύπου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

5G στο σπίτι: το επόμενο level της ψυχαγωγίας

Ο κόσμος προχωράει, η τεχνολογία εξελίσσεται και το 5G έρχεται να φέρει τα «πάνω κάτω» στη ζωή μας. Αλλά με την καλή έννοια!

Είναι εντυπωσιακό πώς το 5G μπορεί να αλλάξει τον κόσμο …προς το καλύτερο. Μέχρι πριν από λίγο καιρό, το μοναδικό «έξυπνο» στα χέρια μας ήταν το κινητό μας τηλέφωνο. Μετά, ήρθαν οι τηλεοράσεις, τα ρολόγια, τα tablets, τα φώτα, τα πλυντήρια, τα στεγνωτήρια κτλ. Φανταστείτε τώρα πώς όλες οι «έξυπνες» συσκευές σας θα μπορούν να συνδέονται μεταξύ τους, αλλά και… μαζί σας. Πώς θα μπορείτε να τις χειρίζεστε ανά πάσα στιγμή από μακριά ή πώς θα μπορούν να έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, ακόμη και για την υγεία σας, ώστε να μπορούν να κάνουν, με μια φράση, τη ζωή σας καλύτερη.

5G: η απογείωση της ψυχαγωγίας στο σπίτι

Την τρέχουσα δεκαετία, οι αλλαγές που αναμένονται να συμβούν στο «έξυπνο» σπίτι είναι συναρπαστικές. Χάρη στις δυνατότητες του δικτύου 5ης γενιάς, η εξατομικευμένη λειτουργία των «έξυπνων» οικιακών συσκευών κι η εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι θα αναβαθμιστούν. Το 5G συνδυάζει όλες τις διαφορετικές τεχνολογίες αιχμής: από τις ευρυζωνικές επικοινωνίες μέχρι την τεχνητή νοημοσύνη για να διασυνδέσει -σε πραγματικό χρόνο!- δισεκατομμύρια ανθρώπους, συσκευές, υπηρεσίες κι αντικείμενα. Αναλυτικά, παρουσιάζονται οι απεριόριστες δυνατότητες του 5G στο τέταρτο επεισόδιο της πρωτότυπης σειράς μίνι ντοκιμαντέρ της COSMOTE «Πώς το 5G θα αλλάξει τον κόσμο». 

Το νέο επεισόδιο εστιάζει στις εντυπωσιακές εφαρμογές του 5G που θα κάνουν τις smart οικιακές συσκευές να προσαρμόζονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες μας και να ανταποκρίνονται στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις μας.

Game changer

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της οικιακής ψυχαγωγίας, η παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων, όπου ο τηλεθεατής, χάρη στο 5G, θα γίνεται «σκηνοθέτης», επιλέγοντας από τον καναπέ τη θέση του στο γήπεδο, ενώ στον έλεγχό του θα είναι κι η αλλαγή των καμερών από το live feed του αγώνα που παρακολουθεί. Επίσης, στο άμεσο μέλλον, θα είναι εφικτή κι η εμπειρία εμβύθισης (immersive sport) με ολογραφική προβολή των αθλητών, των γηπέδων και των σταδίων μέσα στο σαλόνι. Φανταστείτε δηλαδή να βλέπετε classico, είτε «μέσα» από το Μπερναμπέου ή το Καμπ Νου και ας μην είστε ούτε στη Μαδρίτη, ούτε στη Βαρκελώνη. Ή να απολαμβάνετε τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να καρφώνει …πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού σας! Όλα αυτά δεν είναι τόσο μακρινά, καθώς ξεκινούν σταδιακά να αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας. Ήδη, η πρώτη ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση μέσω δικτύου πέμπτης γενιάς στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του πρόσφατου τελικού Κυπέλλου Ελλάδος. Η COSMOTE TV προχώρησε σε πιλοτική εφαρμογή που περιελάμβανε την απομακρυσμένη διαχείριση 2 ρομποτικών καμερών και τη μετάδοση εικόνας και ήχου, μέσω COSMOTE 5G, σε απόλυτο συγχρονισμό, χωρίς καμία καθυστέρηση.

Κι επειδή παιχνίδι δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο ή το μπάσκετ, αλλά και τα video games και σε αυτόν τον τομέα, το 5G φέρνει την «επανάσταση». Στο νέο επεισόδιο της σειράς, οι experts μιλούν –μεταξύ άλλων- για το AR gaming, όπου ο πραγματικός κόσμος «μεταμορφώνεται» σε ψηφιακή πίστα, αλλά και για το cloud gaming, τη δυνατότητα να παίξει κάποιος σε οποιαδήποτε συσκευή ένα game που δεν «τρέχει» τοπικά στο δίσκο του. Δηλαδή, πώς μπορούμε μέσω του κινητού, να χειριζόμαστε την κονσόλα από μακριά, να παίζουμε real time κι όταν επιστρέφουμε σπίτι να το… πιάνουμε από εκεί που το αφήσαμε, χωρίς καθυστερήσεις και lag-αρίσματα. Όλα πιο απλά, πιο εύκολα κι ασύλληπτα πιο γρήγορα.

Online shopping σαν να βρίσκεστε στο κατάστημα

Τον τελευταίο 1,5 χρόνο λόγω της πανδημίας που άλλαξε άρδην τα δεδομένα μας, μπήκαμε ακόμη περισσότερο στον κόσμο του online shopping. Πολλοί, όμως, τα βρήκαν …σκούρα, όταν ήθελαν να δοκιμάσουν το ρούχο ή το παπούτσι, όταν ήθελαν να «πιάσουν» και να δουν από κοντά αυτό που θα αγόραζαν. Άλλη μια επανάσταση: με το 5G θα είναι εφικτό το online shopping με την live δοκιμή από το σπίτι σαν να βρίσκεται ο πελάτης στο κατάστημα.

Αυτά και άλλα πολλά, παρουσιάζει η πρωτότυπη σειρά μίνι ντοκιμαντέρ της COSMOTE, «Πώς το 5G θα αλλάξει τον κόσμο» που προβάλλεται στο YouTube κανάλι της και ξεδιπλώνει, μέσω των επεισοδίων της, τις απεριόριστες δυνατότητες κι εφαρμογές του 5G μέσα από αφηγήσεις και συνεντεύξεις ειδικών, απλά παραδείγματα και τη βοήθεια animation και γραφικών. Στόχος είναι να μπορούν όλοι να μάθουν και να καταλάβουν τα πάντα γύρω από το 5G: τι είναι αυτή η επαναστατική τεχνολογία, ποιες είναι οι εφαρμογές της και πώς θα βελτιώσει τη ζωή μας.

REvil: Μυστήριο με την αιφνίδια εξαφάνιση ρώσων χάκερ

Εξαφανίσθηκε ξαφνικά την Τρίτη από το ίντερνετ η ομάδα των ρωσόφωνων χάκερ REvil. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ειδικούς στην κυβερνοασφάλεια ιστότοποι και ιστοσελίδες που συνδέονται με την ομάδα δεν εμφανίζονται μόλις λίγες ημέρες μετά την επίθεση με στόχο την εταιρεία Kaseya, την ευθύνη για την οποία είχε αναλάβει η REvil.FILE PHOTO: A Russian flag is seen on the laptop screen in front of a computer screen on which cyber code is displayed, in this illustration picture taken March 2, 2018. REUTERS/Kacper Pempel/Illustration/File Photo

«Όλοι οι ιστότοποι της REvil είναι εκτός λειτουργίας», δήλωσε ο Λόρενς Έιμπραμς ειδικός στην κυβερνοασφάλεια και υπεύθυνος του εξειδικευμένου ενημερωτικού ιστότοπου Bleeping Computer. «Ο εκπρόσωπος της ομάδας είναι περίεργα σιωπηλός», πρόσθεσε.

Στις αρχές Ιουλίου, η REvil, η οποία αποκαλείται επίσης Sodinokibi, είχε αναλάβει την ευθύνη για την επίθεση με λυτρισμικό εναντίον της αμερικανικής εταιρείας πληροφορικής Kaseya. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, με την επίθεση αυτή είχε θέσει σε κίνδυνο τα δεδομένα άνω των 1.000 επιχειρήσεων, πελατών της Kaseya

Την περασμένη Παρασκευή, ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν είχε ζητήσει από το ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν, στη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας τους, να αναλάβει δράση εναντίον των επιθέσεων που διεξάγονται από τη Ρωσία, διότι διαφορετικά οι ΗΠΑ θα έπαιρναν «τα απαραίτητα μέτρα».

«Οι ημέρες αυτών που επιχειρούν από τη Ρωσία ήταν μετρημένες από τη στιγμή που επλήγη το δίκτυο αγωγών Colonial», σχολίασε στο Twitter ο Τζέικ Γουίλιαμς, τεχνικός υπεύθυνος της εταιρείας κυβερνοασφάλειας BreachQuest.

Οι τελευταίες κυβερνοεπιθέσεις της REvil

Σημειώνεται πως στις αρχές Μαΐου, το δίκτυο πετρελαιαγωγών Colonial, κύρια πηγή προμήθειας βενζίνης για το μεγαλύτερο μέρος των ανατολικών Ηνωμένων Πολιτειών, είχε προσωρινά πάψει να λειτουργεί έπειτα από μια επίθεση με λυτρισμικό. Το δίκτυο είχε καταβάλει 4,4 εκατομμύρια δολάρια για να ανακτήσει τον έλεγχο των εγκαταστάσεών του.

Στα τέλη Μαΐου είχε γίνει στόχος η γιγάντια εταιρεία κρέατος JBS, της οποίας παρέλυσαν κυρίως οι δραστηριότητες στην Αυστραλία και ανεστάλη η λειτουργία μερικών γραμμών παραγωγής της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η JBS είχε επίσης καταβάλει λύτρα, ύψους 11 εκατ. δολαρίων.

Αναλυτές έχουν αφήσει να εννοηθεί πως το κέντρο διοίκησης του αμερικανικού στρατού για τον κυβερνοχώρο έχει τα μέσα για να επιτεθεί στους πειρατές αυτούς όταν διακυβεύεται η εθνική ασφάλεια, όμως κανένας αμερικανός επίσημος δεν επιβεβαίωσε ποτέ αυτό το σενάριο.

«Υπάρχουν στοιχεία που δίνουν την εντύπωση πως η REvil έπεσε θύμα σχεδιασμένης διακοπής της λειτουργίας των υποδομών της από τους ίδιους τους χειριστές της, τη βιομηχανία ή από τις αρχές», αντέδρασε ο Τζον Χάλτκβιστ του γραφείου Mandiant Threat Intelligence σε μήνυμά του προς το Γαλλικό Πρακτορείο.

Μια πρόσφατη έκθεση της IBM Security X-Force χαρακτήριζε τη Sodinokibi την πιο τρομερή ομάδα εγκληματιών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν λυτρισμικά, καθώς στη διάρκεια του 2020 ήταν υπεύθυνη για το 29% των κυβερνοεπιθέσεων αυτού του τύπου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Whatsapp: Καταγγελία 8 οργανώσεων για την εφαρμογή – «Κίνδυνος για τα προσωπικά δεδομένα»

Καταγγελία, σε συνεργασία με άλλες οκτώ Ευρωπαϊκές Οργανώσεις Καταναλωτών κατέθεσαν σήμερα στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή  η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής και η ΠΟΜΕΚ « Η Παρέμβαση» ζητώντας την άμεση διεξαγωγή έρευνας για την πολιτική απορρήτου του WhatsApp.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ, οι οργανώσεις των καταναλωτών η καταγγελία αφορά «στις μη σύννομες, επιθετικές και παραπλανητικές πρακτικές της δημοφιλούς εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων “WhatsApp”, με εκατομμύρια χρήστες σε όλη την Ευρώπη, λόγω πολλαπλών παραβάσεων της νομοθεσίας του καταναλωτή».

Υπενθυμίζεται ότι πραγματοποιήθηκε, πρόσφατα, έρευνα, με τίτλο “Τι συμβαίνει με το WhatsΑpp;” (What’s up with WhatsApp?), από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC), στην οποία είναι μέλος η ΕΚΠΟΙΖΩ, η οποία κατατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέσω του Δικτύου για τη συνεργασία μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ στον τομέα της προστασίας καταναλωτών (Consumer Protection Cooperation Network-CPC Network).

Σημειώνεται ότι, τυχόν ζητήματα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, στα πλαίσια του Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ), δεν αποτελούν μέρος της καταγγελίας, λόγω ότι, ήδη διεξάγεται σχετική έρευνα στη Γερμανία και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο από τις αρμόδιες Αρχές.

Γιατί γίνεται η καταγγελία

Εν πρώτοις, η καταγγελία βασίζεται στις συνεχείς και ενοχλητικές ειδοποιήσεις, μέσω των οποίων η εν λόγω εφαρμογή βομβαρδίζει καθημερινά τους χρήστες εδώ και κάποιο διάστημα, ώστε να αποδεχτούν τους νέους όρους και την πολιτική απορρήτου, δίνοντάς τους την εντύπωση ότι, εάν δεν το κάνουν, θα έχουν περιορισμένη πρόσβαση στις λειτουργίες του συστήματος.

Οι συγκεκριμένες εμπορικές πρακτικές και ιδιαίτερα το περιεχόμενό τους, ως προς τη φύση, τον χρόνο και την επανάληψή τους, ασκούν αδικαιολόγητη ψυχολογική πίεση στους χρήστες, είναι παραπλανητικές, επιθετικές και επηρεάζουν εν ολίγοις την ελευθερία επιλογής τους, κατά παράβαση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.

Επιπλέον, η καταγγελία αναφέρει διεξοδικά την έλλειψη διαφάνειας στους νέους όρους, την περίπλοκη και μη κατανοητή γλώσσα ως προς τις τροποποιήσεις που το WhatsApp έχει προβεί. Οι καταναλωτές/χρήστες είναι αδύνατο να κατανοήσουν με ακρίβεια και σαφήνεια τις συνέπειες που θα έχουν οι εν λόγω τροποποιήσεις στην προστασία της ιδιωτικότητά τους, ιδίως σε σχέση με τη διαβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων στο Facebook και σε τρίτους. Δεδομένης αυτής της ασάφειας συνίσταται παραβίαση της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας της προστασίας του καταναλωτή, η οποία υποχρεώνει τις εταιρείες να παρέχουν σαφείς, ακριβείς και μη παραπλανητικούς όρους στις συμβάσεις και στις εμπορικές επικοινωνίες τους.

Η μη σύννομη πρακτική της αποδοχής των νέων όρων ενισχύεται και από το γεγονός ότι, το WhatsApp συνεχίζει να πιέζει τους χρήστες να αποδεχθούν τη νέα πολιτική απορρήτου, για την οποία διεξάγεται σχετική έρευνα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB) για παράβαση των διατάξεων του Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ). Η εν λόγω έρευνα γίνεται στα πλαίσια θέσπισης προσωρινών μέτρων με τη διαδικασία του επείγοντος από τον Επίτροπο του Αμβούργου για την Προστασία Δεδομένων και την Ελευθερία της Πληροφορίας (HmbBfDI)iii, στα πλαίσια εφαρμογής του Κανονισμού. Συγκεκριμένα, η Γερμανική Αρχή απαγόρευσε στην “Facebook Ireland Ltd” την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τους χρήστες της εφαρμογής WhatsApp στη Γερμανία, με το σκεπτικό ότι η νέα ενημέρωση της πολιτικής απορρήτου είναι μη σύννομη και καταστρατηγεί τα δικαιώματα των χρηστών. Η Γερμανική Αρχή θα επιδιώξει μέσω του ελέγχου που διεξάγεται από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB) μια δεσμευτική απόφαση σε εθνικό αλλά και Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Για τον λόγο αυτό Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. και οι Ε.Κ. μέλη της ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” καλούν τη γενική ΔΔεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, να ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τις πρακτικές του WhatsApp και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB) και τις Ευρωπαϊκές Αρχές στον τομέα της προστασίας καταναλωτών, να συνεργαστούν στενά στα εν λόγω επείγοντα και ιδιαίτερα ευαίσθητα, ως προς την προστασία του καταναλωτή/ χρήστη, ζητήματα.

«Επιθετικά μηνύματα προς τους χρήστες»

Η Παναγιώτα Καλαποθαράκου, αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ δήλωσε: «Το WhatsApp βομβαρδίζει τους χρήστες εδώ και μήνες με τη μορφή ιδιαίτερα επιθετικών και επαναλαμβανόμενων αναδυόμενων μηνυμάτων, ώστε να τους αναγκάσει να αποδεχτούν τους νέους όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου. Αναφέρει δε στους χρήστες ότι, θα προβεί σε διακοπή της πρόσβασής τους στη συγκεκριμένη εφαρμογή και στις λειτουργίες της, εάν δεν αποδεχτούν τους νέους όρους. Ωστόσο, οι χρήστες δεν γνωρίζουν τι πραγματικά αποδέχονται.

Το WhatsApp συνεχίζει να μην δίνει σαφείς εξηγήσεις στους χρήστες ως προς το αποτέλεσμα της αποδοχής και οι ίδιοι να βρίσκονται εκτεθειμένοι σε μία άνευ προηγουμένου εκτεταμένη και καθ’ όλα νόμιμη επεξεργασία δεδομένων χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή τους. Καλούμε τις αρμόδιες Αρχές, και λόγω του μεγάλου αριθμού των χρηστών που η εν λόγω εφαρμογή αφορά, να λάβουν άμεσα μέτρα κατά του WhatsApp, έτσι ώστε να προστατευτούν τα δικαιώματα των χρηστών».

Κασέτα του θρυλικού «Super Mario» του Nintendo 64 πωλήθηκε για… 1,56 εκατ. δολάρια!

Μια σφραγισμένη κασέτα του θρυλικού «Super Mario» της κονσόλας Nintendo 64 πωλήθηκε χθες Κυριακή έναντι 1,56 εκατομμυρίων δολαρίων, μια τιμή ρεκόρ για ένα video game, σύμφωνα με τον αμερικανικό οίκο δημοπρασιών Heritage Auctions.

«Αυτό είναι το πρώτο παιχνίδι που δημοπρατήθηκε ποτέ σε τιμή πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Έρικ Μπράντλεϊ, ένας εκπρόσωπος του αμερικανικού οίκου, που εδρεύει στο Ντάλας του Τέξας.

Η Heritage είχε ήδη καταγράψει ένα πρώτο ρεκόρ την Παρασκευή με το επίσης θρυλικό “The Legend of Zelda” του Nintendo NES πουλήθηκε για 870.000 δολάρια.

Η κασέτα του “Super Mario 64” χρονολογείται από το 1996 και χρησιμοποιούσε 3D για πρώτη φορά.

Είναι «το μόνο γνωστό αντίγραφο που λαμβάνει βαθμολογία 9,8 A ++» από την εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών Wata που αξιολογεί την κατάσταση των κασετών, δήλωσε ο Μπράντλεϊ, διευκρινίζοντας ότι αυτή η βαθμολογία ήταν «η υψηλότερη που θα μπορούσε να λάβει ένα ρετρό βιντεοπαιχνίδι»

Ο Μάριο, ο γνωστός αγαπημένος μουστακαλής μικροκαμωμένος υδραυλικός με κόκκινο καπέλο, είναι ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες στην ιστορία των video games, η δημιουργία του οποίου συνέβαλε στην παγκόσμια επιτυχία της Nintendo.

Εμφανίστηκε το 1981 ως ο χαρακτήρας “Jumpman” στο βιντεοπαιχνίδι “Donkey Kong”, μετονομάστηκε σε “Mario” το 1985 και είχε πολλές περιπέτειες, είτε με τον αδελφό του Λουίτζι είτε οδηγώντας το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

Τα τελευταία χρόνια, τα ρετρό βιντεοπαιχνίδια έχουν ολοένα και μεγαλύτερη επιτυχία ανάμεσα στους νοσταλγούς λάτρεις τους.

Τον περασμένο Απρίλιο, μια κασέτα Super Mario Bros του 1986 της κονσόλας Nintendo NES πουλήθηκε έναντι 660.000 δολαρίων σε μια δημοπρασία που διοργάνωσε πάλι η Heritage Auctions.

Ο πρώτος αυτόνομος ρομποτικός εκσκαφέας που δουλεύει όλο το 24ωρο

Ο πρώτος αυτόνομος ρομποτικός εκσκαφέας είναι γεγονός. Μάλιστα, μπορεί να κάνει μόνος του διάφορες χρήσιμες εργασίες σε επικίνδυνα περιβάλλοντα.

Το αυτόνομο ρομπότ εκσκαφής δημιούργησαν ερευνητές από τις ΗΠΑ και την Κίνα και είναι ικανό να λειτουργεί για 24 συνεχόμενες ώρες χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη παρέμβαση. Ο ρομποτικός εκσκαφέας μπορεί να κάνει μόνος του διάφορες εργασίες, επικίνδυνες για τον άνθρωπο, όπως π.χ. μετά από μία φυσική καταστροφή ή ένα πυρηνικό ατύχημα, απομακρύνοντας σωρούς ερειπίων ή ραδιενεργά απόβλητα.

Οι ερευνητές, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό Ρομποτικής «Science Robotics», εκτίμησαν ότι το αυτόνομο σύστημα εκσκαφής (Autonomous Excavator System – AES) μπορεί να υιοθετηθεί γρήγορα και ευρέως από τις εταιρείες που κατασκευάζουν κατασκευαστικό εξοπλισμό, καθώς και από άλλες τεχνικές εταιρείες ή φορείς.

Η εκσκαφή θεωρείται μία από τις πιο επικίνδυνες διαδικασίες στην κατασκευαστική βιομηχανία, οδηγώντας συχνά σε εργατικά ατυχήματα και θανάτους λόγω διαφόρων αιτιών (υποχώρηση εδάφους, κατολισθήσεις βράχων, υπερβολική σκόνη κ.ά.).

Ρομπότ – εκσκαφέας για επικίνδυνες αποστολές

Τα ρομπότ θα μπορούσαν να απαλλάξουν τους ανθρώπους από το πιο επικίνδυνο μέρος αυτών των εργασιών, αυτοματοποιώντας τες.

Η πρόκληση είναι να μπορούν να λειτουργούν για πολλές ώρες αυτόνομα και επίσης να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του κάθε φορά διαφορετικού περιβάλλοντος εργασίας, στα διαφορετικά υλικά, τις ποικίλες καιρικές συνθήκες κ.λπ.

Έως τώρα δεν υπήρχαν ρομποτικά συστήματα που να πληρούν ικανοποιητικά όλες αυτές τις προϋποθέσεις.

Το νέο πιο εξελιγμένο ρομπότ απέδειξε στις δοκιμές κάθε είδους (σκάψιμο χαντακιών, φόρτωμα φορτηγών, καθάρισμα συντριμμιών και αποβλήτων, συσσώρευση βράχων ή άλλων υλικών σε ένα σημείο κ.ά.) ότι συνδυάζει πολλές ικανότητες.

Ρομπότ – εκσκαφέας: Η «ακτινογραφία» του

Αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του μέσω χρησιμοποίησης της τεχνολογίας LiDAR στους αισθητήρες του, διαθέτει κάμερες και πολλαπλούς αλγόριθμους που ανιχνεύουν με ακρίβεια τα γύρω του αντικείμενα.

Το σύστημα «μαθαίνει» μόνο του να βελτιώνεται, όσο δουλεύει σε έναν συγκεκριμένο χώρο. Μεταξύ άλλων, διαθέτει ένα νευρωνικό δίκτυο που «καθαρίζει» τις εικόνες, όταν υπάρχει πολλή σκόνη στο περιβάλλον.

Μάλιστα, όπως έδειξε η χρονομέτρησή του, το ρομπότ – εκσκαφέας χειρίζεται παρόμοια ποσότητα υλικών ανά ώρα με έναν έμπειρο άνθρωπο χειριστή.

Στο μέλλον οι δημιουργοί του στοχεύουν να βελτιώσουν την ικανότητα του ρομπότ να δουλεύει σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, όπως χιόνι ή πάγο.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ο Jeff Bezos παραδίδει τα «κλειδιά» της Amazon και αυτή είναι η κληρονομιά του

Ήρθε η στιγμή, όμως, ο Jeff Bezos να παραδώσει τα κλειδιά της Amazon. Και θα το κάνει σήμερα, 5 Ιουλίου 2021.

Τα 57 του χρόνια, ο Jeff Bezos θα σταματήσει να είναι ο γενικός διευθυντής της Amazon και θα παραδώσει στον υπαρχηγό του, τον Άντι Τζάσι.

Ο Τζεφ Μπέζος αφήνει την Amazon γιατί θέλει να αφιερωθεί σε άλλα σχέδια, αρχίζοντας με ένα ταξίδι στο διάστημα στις 20 Ιουλίου. Θα διατηρήσει ένα σημαντικό ρόλο στην επιχείρηση, την οποία ίδρυσε πριν από μόλις 27 χρόνια, παραμένοντας εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της.

Μολονότι χαιρετίστηκε για τις πολυάριθμες καινοτομίες του, που σε μερικές περιπτώσεις ταρακούνησαν τομείς ολόκληρους της οικονομίας, κακολογήθηκε επίσης για ορισμένες εμπορικές πρακτικές, που συνέθλιβαν τον ανταγωνισμό ή για τη μεταχείριση που επεφύλασσε στους εργαζομένους του.

Είτε πρόκειται για πωλήσεις βιβλίων, για την άυλη πληροφορική είτε για παραδόσεις κατ’ οίκον, «ο Μπέζος είναι ένας ηγέτης που ενθαρρύνει την αλλαγή», λέει ο Ντάρελ Γουέστ του Κέντρου για την Τεχνολογική Καινοτομία του Brookings Institution.

«Έδωσε ώθηση σε πολυάριθμες υπηρεσίες που οι άνθρωποι θεωρούν πλέον δεδομένες, όπως το να κάνεις τα ψώνια σου ονλάιν, να παραγγέλνεις κάτι και να σου το παραδίδουν την επομένη», παρατηρεί.

Η Amazon, η οποία δημιουργήθηκε στο γκαράζ του Τζεφ Μπέζος, ο οποίος συσκεύαζε ο ίδιος τα δέματα, αξίζει σήμερα περισσότερα από 1,7 τρισεκατομμύριο δολάρια στο Χρηματιστήριο και το 2020 είχε τζίρο 386 δισεκ. δολάρια. Πρόκειται για έναν πολυπλόκαμο όμιλο, οι δραστηριότητες του οποίου κυμαίνονται από το ηλεκτρονικό εμπόριο μέχρι την άυλη πληροφορική, περνώντας από τα είδη παντοπωλείου, την τεχνητή ευφυΐα και την παραγωγή ταινιών.

Ο Jeff Bezos και το ένστικτό του

Ο Μπέζος «έχει το ένστικτο να βρίσκει τι θα λειτουργεί» στην επόμενη αγορά, εκτιμά ο Ρότζερ Κέι, αναλυτής του γραφείου Endpoint Technologies Associates.

Η επιχείρηση εκτόπισε τους ανταγωνιστές της επιλέγοντας τα πρώτα χρόνια «να επανεπενδύει όλα τα κέρδη στην ανάπτυξη», υπενθυμίζει ο Κέι. Μια στρατηγική που μερικές φορές έκανε τους επενδυτές να απορούν, αλλά τώρα «φαίνεται εντελώς λογική», υπογραμμίζει.

Για τον Μπομπ Ο’ Ντόνελ της Tecnalysis Research, ο Jeff Bezos «δεν ήταν ο πρώτος ούτε ο μόνος» στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, «όμως μπόρεσε να τον κατανοήσει και να εργασθεί για να τον βελτιώσει».

Ο επικεφαλής της Amazon κυρίως «αντελήφθη την ανάγκη να κατασκευαστούν υποδομές», είτε πρόκειται για το ευρύ δίκτυο αποθηκών του είτε για τον στόλο των φορτηγών του, παρατηρεί ο Ο’ Ντόνελ. «Πολυάριθμες άλλες επιχειρήσεις δεν επιθυμούσαν να δαπανήσουν χρήματα γι’ αυτή την άχαρη δουλειά στα παρασκήνια».

Ο πλούτος της επιχείρησής του έφτιαξε και τον δικό του: ακόμη και αφού παραχώρησε στην πρώην σύζυγό του ένα τμήμα των μετοχών μετά το διαζύγιό τους, ο Τζεφ Μπέζος «αξίζει» αυτή τη στιγμή περίπου 200 δισεκ. δολάρια, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes.

Εγκαταλείπει τη διαχείριση σε καθημερινή βάση της εταιρείας του για να περάσει περισσότερο χρόνο με άλλα σχέδια, όπως η άλλη εταιρεία του, η Blue Origin, η οποία θα πραγματοποιήσει την πρώτη τουριστική πτήση της στο διάστημα στις 20 Ιουλίου με επιβάτη τον Τζεφ Μπέζος. Ο επιχειρηματίας διαθέτει επίσης την εφημερίδα Washington Post και έχει δηλώσει πως θέλει να αφιερώσει το χρόνο και τα χρήματά του στη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής.

Θύμα της επιτυχίας της;

Ο Τζεφ Μπέζος φεύγει σε μια στιγμή που η Amazon, η οποία απασχολεί περισσότερους από 800.000 ανθρώπους στις ΗΠΑ αφού η δραστηριότητά της αυξήθηκε κάθετα στη διάρκεια της πανδημίας, αντιμετωπίζει πολλές επικρίσεις από την πλευρά των υπερασπιστών των εργαζομένων ή των ρυθμιστικών αρχών.

Η Amazon προβάλλει το γεγονός ότι η επιχείρηση προσφέρει ελάχιστο ωρομίσθιο 15 δολαρίων και διάφορα πλεονεκτήματα, όμως οι επικριτές έχουν επανειλημμένα καταγγείλει μια εμμονή με την αποδοτικότητα, που υπάρχει κίνδυνος να οδηγήσει στο να αντιμετωπίζονται οι μισθωτοί σαν μηχανές.

Στην τελευταία ετήσια επιστολή του προς τους μετόχους τον Απρίλιο και μετά την αποτυχία μιας απόπειρας συνδικαλισμού σε μια αποθήκη του ομίλου του στην Αλαμπάμα, ο Τζεφ Μπέζος παραδέχθηκε πως ο όμιλος πρέπει να βελτιώσει τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους μισθωτούς του και υποσχέθηκε πως η Amazon θα γίνει «ο καλύτερος εργοδότης στη Γη».

Ανήσυχοι για τον αυξανόμενο έλεγχο που ασκείται από μερικούς γίγαντες της τεχνολογίας σε ολόκληρους τομείς της οικονομίας, οι ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν από την πλευρά τους το ενδεχόμενο να λάβουν μέτρα που θα επιτρέψουν την εν μέρει διάλυση της Amazon.

Η Amazon θα μπορούσε έτσι να γίνει «θύμα της ίδιας της επιτυχίας της», λέει ο Κέι.

Όμως αν ο όμιλος θα πρέπει να χωριστεί σε περισσότερες οντότητες, καθεμιά απ’ αυτές «θα ακμάσει στη δική της αγορά», προβλέπει ο ίδιος. «Μπορώ αρκετά εύκολα να φανταστώ ένα σενάριο στο οποίο το άθροισμα των μερών να προκύπτει ανώτερο από το ενοποιημένο σύνολο. Οι μέτοχοι δεν αναμένεται να πληγούν».

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ